«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Т.Рысқұлов ауданының білім бөлімі»  коммуналдық мемлкеттік мекемесі Т.Рысқұлов ауданы аумағында білім беру ұйымдарының қызметіне басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

Бөлімнің миссиясы: азаматтардың сапалы білім алуға конституциялық құқығын, білім беру қызметтеріне қол жетімділікті қамтамасыз ету, қоғамның білімге және мемлекеттің білікті мамандарға қажеттілігін қанағаттандыру болып табылады.

Бөлімнің негізгі міндеттері

өңірлік, демографиялық және басқа да ерекшеліктерді ескере отырып, мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейін білім беру саласында бірыңғай мемлекеттік саясатты жүзеге асыру;

оқытудың жаңа технологияларын енгізу және тиімді пайдалану, бірыңғай білім беру ақпараттық ортасын қалыптастыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу;

педагог қызметкерлердің әлеуметтік мәртебесін арттыруды қамтамасыз ету;

қоғам дамуының өзгеру жағдайларына сәйкес Т.Рысқұлов ауданының білім беру жүйесінің тиімді қызмет етуін және оны әлеуметтік-экономикалық қорғауды қамтамасыз ету;

білім беру саласындағы мемлекет саясатының қағидаттары негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби қалыптастыруға бағытталған сапалы білім беруді дамыту және білім бағдарламаларын игеру үшін жағдай жасау;

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес балалардың барлық санаттарының құқықтарын іске асыруға байланысты іс-шаралар кешенін жүзеге асыру

Білім бөліміне қарасты мекемелер

1
Мектеп
1
Мектепке дейінгі
1
Қосымша білім беру
1
Арнайы білім беру

2021-2022 оқу жылының І тоқсан қорытындысы бойынша оқушылар саны-14880

1
28 орта мектепте оқушы
1
2 негізгі мектепте оқушы
1
8 бастауыш мектепте оқушы

Жалпы педагогтар саны -2040

Жоғары білімді-1938
95%
Орта арнаулы білімді-102
5%
Ерлер- 445
21.8%
әйелдер- 1595
78.2%

Мастер, зерттеуші, жоғары санатты-456

22.4%

Сарапшы, бірінші санатты -604

29.6%

Модератор, екінші санатты -545

26.7%

Cанаты жоқ - 435

21.3%